

O Nas
Oferujemy bezpieczną i pełną ciepła przestrzeń, w której dzieci rozwijają się emocjonalnie, społecznie i intelektualnie – dzięki indywidualnemu podejściu i troskliwej opiece.
Dobro Twojego dziecka jest dla nas najważniejsze.
Dobro Twojego dziecka jest dla nas najważniejsze.
Niepubliczne Przedszkole Zielona Dolina działa od 2013 roku, oferując ciepłą, bezpieczną przestrzeń do nauki i zabawy. Nasza wykwalifikowana kadra i specjaliści troszczą się o rozwój każdego dziecka, zapewniając indywidualne podejście. Realizujemy również kształcenie specjalne, zgodne z potrzebami dzieci.
Jesteśmy partnerem dla rodziców, zawsze gotowi do pomocy i konsultacji. Dzięki zaangażowaniu tworzymy rodzinną atmosferę, gdzie dzieci czują się bezpiecznie,
a rodzice – spokojni o ich rozwój.
Niepubliczne Przedszkole Zielona Dolina działa od 2013 roku, oferując ciepłą, bezpieczną przestrzeń do nauki i zabawy. Nasza wykwalifikowana kadra i specjaliści troszczą się o rozwój każdego dziecka, zapewniając indywidualne podejście. Realizujemy również kształcenie specjalne, zgodne z potrzebami dzieci.
Jesteśmy partnerem dla rodziców, zawsze gotowi do pomocy i konsultacji. Dzięki zaangażowaniu tworzymy rodzinną atmosferę, gdzie dzieci czują się bezpiecznie,
a rodzice – spokojni o ich rozwój.









+
Lat doświadczenia
+
Lat doświadczenia
+
Lat doświadczenia
%
Zadowolonych rodziców
%
Zadowolonych rodziców
%
Zadowolonych rodziców
Zatrudnionych specjalistów
Zatrudnionych specjalistów
Zatrudnionych specjalistów
🎯 Misja
W przedszkolu najważniejsze jest dziecko – jego emocje, potrzeby i godność. Tworzymy ciepłe, bezpieczne i inspirujące miejsce do wszechstronnego rozwoju. Kierujemy się wartościami Janusza Korczaka: szacunkiem, zrozumieniem i troską. Słuchamy dzieci, wspieramy ich samodzielność i budujemy relacje oparte na zaufaniu. Chcemy, by każde dziecko czuło się tu ważne i szczęśliwe.
🎯 Misja
W przedszkolu najważniejsze jest dziecko – jego emocje, potrzeby i godność. Tworzymy ciepłe, bezpieczne i inspirujące miejsce do wszechstronnego rozwoju. Kierujemy się wartościami Janusza Korczaka: szacunkiem, zrozumieniem i troską. Słuchamy dzieci, wspieramy ich samodzielność i budujemy relacje oparte na zaufaniu. Chcemy, by każde dziecko czuło się tu ważne i szczęśliwe.
🎯 Misja
W przedszkolu najważniejsze jest dziecko – jego emocje, potrzeby i godność. Tworzymy ciepłe, bezpieczne i inspirujące miejsce do wszechstronnego rozwoju. Kierujemy się wartościami Janusza Korczaka: szacunkiem, zrozumieniem i troską. Słuchamy dzieci, wspieramy ich samodzielność i budujemy relacje oparte na zaufaniu. Chcemy, by każde dziecko czuło się tu ważne i szczęśliwe.
🌱 Wizja
Wierzymy, że przedszkole to nie tylko miejsce opieki, ale ważny etap w życiu dziecka i całej rodziny. Naszą wizją jest wspólnota – dzieci, nauczycieli i rodziców – oparta na dialogu i współpracy. Zachęcamy rodziców do otwartej komunikacji i aktywnego uczestnictwa w rozwoju dziecka. Na stronie dzielimy się też wiedzą – poprzez blog i artykuły wspierające w codziennych wyzwaniach wychowawczych.
🌱 Wizja
Wierzymy, że przedszkole to nie tylko miejsce opieki, ale ważny etap w życiu dziecka i całej rodziny. Naszą wizją jest wspólnota – dzieci, nauczycieli i rodziców – oparta na dialogu i współpracy. Zachęcamy rodziców do otwartej komunikacji i aktywnego uczestnictwa w rozwoju dziecka. Na stronie dzielimy się też wiedzą – poprzez blog i artykuły wspierające w codziennych wyzwaniach wychowawczych.
🌱 Wizja
Wierzymy, że przedszkole to nie tylko miejsce opieki, ale ważny etap w życiu dziecka i całej rodziny. Naszą wizją jest wspólnota – dzieci, nauczycieli i rodziców – oparta na dialogu i współpracy. Zachęcamy rodziców do otwartej komunikacji i aktywnego uczestnictwa w rozwoju dziecka. Na stronie dzielimy się też wiedzą – poprzez blog i artykuły wspierające w codziennych wyzwaniach wychowawczych.
Nasze podstawowe wartości
Dążymy do zachowania najwyższych standardów we wszystkim, co robimy.



Specjalna opieka
Specjalna opieka
Zapewniamy troskliwą
i indywidualną opiekę każdemu dziecku.
Zapewniamy troskliwą
i indywidualną opiekę każdemu dziecku.
Najlepsza obsługa
Najlepsza obsługa
Zapewniamy wyjątkową obsługę
i odgrywamy kluczową rolę w wspieraniu rodziców i ich dzieci.
Zapewniamy wyjątkową obsługę
i odgrywamy kluczową rolę w wspieraniu rodziców i ich dzieci.
Najlepsza jakość
Oferujemy wyjątkową edukację przedszkolną i opiekę na najwyższym poziomie.
Najlepsza jakość
Oferujemy wyjątkową edukację przedszkolną i opiekę na najwyższym poziomie.
Najlepsza jakość
Oferujemy wyjątkową edukację przedszkolną i opiekę na najwyższym poziomie.
Unikalna wartość
Unikalna wartość
Zapewniamy naszym przedszkolakom i ich rodzicom wyjątkową i niepowtarzalną wartość: wzajemny szacunek i akceptację.
Zapewniamy naszym klientom i ich rodzinom wyjątkową i niepowtarzalną wartość.
Nasza KADRA
Pedagodzy
Zespół naszego przedszkola to ludzie z pasją, sercem i doświadczeniem – pedagodzy, którzy każdego dnia z troską i zaangażowaniem wspierają rozwój dzieci. Wspólnie tworzymy bezpieczną, ciepłą przestrzeń, w której każde dziecko może czuć się ważne i zauważone.
Zespół Zielonej Doliny to ludzie z pasją, sercem i doświadczeniem – pedagodzy, którzy każdego dnia z troską
i zaangażowaniem wspierają rozwój dzieci. Wspólnie tworzymy bezpieczną, ciepłą przestrzeń, w której każde dziecko może czuć się ważne i zauważone.



Dyrektor
mgr Lidia Grajkowska
Bycie dyrektorem przedszkola to dla mnie nie tylko praca, ale także pasja. Każdego dnia staram się, aby było to miejsce bezpieczne, gdzie panuje ciepła i przyjazna atmosfera. W swojej pracy zawsze służę pomocą dzieciom, rodzicom
i nauczycielom.
Obok wychowania przedszkolnego ukończyłam filologię germańską oraz studia podyplomowe
z zarządzania oświatą. Wiedząc jak istotny jest ciągły rozwój zawodowy i wychodząc na przeciw potrzebom dzieci ukończyłam również studia podyplomowe z Integracji Sensorycznej oraz Diagnozę i terapię osób z autyzmem i zespołem Aspergera.
Bycie dyrektorem przedszkola to dla mnie nie tylko praca, ale także pasja. Każdego dnia staram się, aby było to miejsce bezpieczne, gdzie panuje ciepła i przyjazna atmosfera.
W swojej pracy zawsze służę pomocą dzieciom, rodzicom i nauczycielom.
Obok wychowania przedszkolnego ukończyłam filologię germańską oraz studia podyplomowe z zarządzania oświatą. Wiedząc jak istotny jest ciągły rozwój zawodowy i wychodząc na przeciw potrzebom dzieci ukończyłam również studia podyplomowe
z Integracji Sensorycznej oraz Diagnozę i terapię osób z autyzmem i zespołem Aspergera.
Bycie dyrektorem przedszkola to dla mnie nie tylko praca, ale także pasja. Każdego dnia staram się, aby było to miejsce bezpieczne, gdzie panuje ciepła i przyjazna atmosfera.
W swojej pracy zawsze służę pomocą dzieciom, rodzicom
i nauczycielom.
Obok wychowania przedszkolnego ukończyłam filologię germańską oraz studia podyplomowe z zarządzania oświatą. Wiedząc jak istotny jest ciągły rozwój zawodowy i wychodząc na przeciw potrzebom dzieci ukończyłam również studia podyplomowe z Integracji Sensorycznej oraz Diagnozę i terapię osób
z autyzmem i zespołem Aspergera.


Aleksandra Kurzajczyk-Kosecka
Ukończyłam Edukację Wczesnoszkolną
i Przedszkolną oraz Edukację Społeczno-Obywatelską.
Obecnie kontynuuję rozwój akademicki na studiach z Pracy Socjalnej.
Na co dzień staram się prowadzić zdrowy
i aktywny tryb życia, który chętnie propaguję również w pracy z dziećmi. Podczas zajęć wprowadzam elementy ruchu, uczę zdrowych nawyków i pokazuję, że dbanie o siebie może być przyjemne
i naturalne. Wierzę, że kształtowanie takich postaw od najmłodszych lat ma ogromne znaczenie dla przyszłości dzieci.
Ukończyłam Edukację Wczesnoszkolną
i Przedszkolną oraz Edukację Społeczno-Obywatelską.
Obecnie kontynuuję rozwój akademicki na studiach
z Pracy Socjalnej.
Na co dzień staram się prowadzić zdrowy
i aktywny tryb życia, który chętnie propaguję również w pracy z dziećmi. Podczas zajęć wprowadzam elementy ruchu, uczę zdrowych nawyków
i pokazuję, że dbanie o siebie może być przyjemne
i naturalne. Wierzę, że kształtowanie takich postaw od najmłodszych lat ma ogromne znaczenie dla przyszłości dzieci.
Ukończyłam Edukację Wczesnoszkolną
i Przedszkolną oraz Edukację Społeczno-Obywatelską.
Obecnie kontynuuję rozwój akademicki
na studiach z Pracy Socjalnej.
Na co dzień staram się prowadzić zdrowy
i aktywny tryb życia, który chętnie propaguję również w pracy z dziećmi. Podczas zajęć wprowadzam elementy ruchu, uczę zdrowych nawyków i pokazuję, że dbanie o siebie może być przyjemne
i naturalne. Wierzę, że kształtowanie takich postaw od najmłodszych lat ma ogromne znaczenie dla przyszłości dzieci.


mgr Klaudia Wagner-Oszczepalińska
Ukończyłam pedagogikę wczesnoszkolną
i przedszkolną oraz diagnozę i terapię pedagogiczną, dodatkowo jestem trenerem Treningu Umiejętności Społecznych. Brzmi poważnie, ale
w praktyce oznacza to, że z dziećmi tworzę codziennie pełen radości i zabawy świat,
w którym rozwój idzie w parze z uśmiechem. W mojej sali nie ma miejsca na nudę – lubię, gdy się dzieje, gdy dzieci śmieją się, odkrywają nowe rzeczy i uczą się współpracy. Najwięcej satysfakcji daje mi to, że mogę wspierać maluchy w ich drodze do samodzielności i pewności siebie.


mgr Zuzanna Nowojska
Na co dzień łączę pracę w przedszkolu
z rolą terapeuty środowiskowego,
co pozwala mi wspierać dzieci i ich rodziny także w środowisku domowym i najbliższym otoczeniu. W swojej pracy zwracam szczególną uwagę na budowanie u dzieci poczucia własnej wartości i pewności siebie oraz na wspieranie ich w odkrywaniu
i wyrażaniu emocji w atmosferze wsparcia
i zrozumienia. Jestem trenerem Treningu Umiejętności Społecznych oraz metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Dodatkowo studiuję psychologię, ponieważ chcę jeszcze lepiej rozumieć potrzeby emocjonalne i rozwojowe najmłodszych oraz skuteczniej wspierać zarówno dzieci, jak i ich rodziców. Regularnie uczestniczę w szkoleniach
z zakresu zdrowia psychicznego dzieci, stale poszerzając swoją wiedzę
i umiejętności.
Na co dzień łączę pracę
w przedszkolu
z rolą terapeuty środowiskowego,
co pozwala mi wspierać dzieci i ich rodziny także w środowisku domowym
i najbliższym otoczeniu.
W swojej pracy zwracam szczególną uwagę na budowanie u dzieci poczucia własnej wartości i pewności siebie oraz na wspieranie ich w odkrywaniu
i wyrażaniu emocji
w atmosferze wsparcia
i zrozumienia. Jestem trenerem Treningu Umiejętności Społecznych oraz metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Dodatkowo studiuję psychologię, ponieważ chcę jeszcze lepiej rozumieć potrzeby emocjonalne i rozwojowe najmłodszych oraz skuteczniej wspierać zarówno dzieci,
jak i ich rodziców. Regularnie uczestniczę w szkoleniach
z zakresu zdrowia psychicznego dzieci,
stale poszerzając swoją wiedzę i umiejętności.
Na co dzień łączę pracę w przedszkolu
z rolą terapeuty środowiskowego,
co pozwala mi wspierać dzieci i ich rodziny także w środowisku domowym i najbliższym otoczeniu. W swojej pracy zwracam szczególną uwagę na budowanie u dzieci poczucia własnej wartości i pewności siebie oraz na wspieranie ich w odkrywaniu
i wyrażaniu emocji w atmosferze wsparcia
i zrozumienia. Jestem trenerem Treningu Umiejętności Społecznych oraz metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Dodatkowo studiuję psychologię, ponieważ chcę jeszcze lepiej rozumieć potrzeby emocjonalne i rozwojowe najmłodszych oraz skuteczniej wspierać zarówno dzieci, jak i ich rodziców.
Regularnie uczestniczę w szkoleniach
z zakresu zdrowia psychicznego dzieci,
stale poszerzając swoją wiedzę
i umiejętności.


mgr Wiktoria Żołędziowska
Pracę w przedszkolu łączę z kreatywną pracą w Internecie. Ukończyłam pedagogikę wczesnoszkolną
i przedszkolną oraz komunikację wizerunkową i marketing internetowy, dzięki czemu prowadzę przedszkolne social media i rozwijam także inne projekty online. Jestem również trenerem Treningu Umiejętności Społecznych. W codziennej pracy chętnie korzystam z narzędzi multimedialnych i interaktywnych. Najbardziej cenię w dzieciach ich naturalną szczerość – zarówno w słowach,
jak i w emocjach. Szczególną wagę przykładam do rozwoju emocjonalnego najmłodszych, dbając o to, by czuły się bezpieczne, rozumiane i akceptowane.
Pracę w przedszkolu łączę z kreatywną pracą w Internecie. Ukończyłam pedagogikę wczesnoszkolną
i przedszkolną oraz komunikację wizerunkową
i marketing internetowy, dzięki czemu prowadzę przedszkolne social media
i rozwijam także inne projekty online. Jestem również trenerem Treningu Umiejętności Społecznych. W codziennej pracy chętnie korzystam z narzędzi multimedialnych
i interaktywnych. Najbardziej cenię w dzieciach ich naturalną szczerość – zarówno w słowach,
jak i w emocjach. Szczególną wagę przykładam do rozwoju emocjonalnego najmłodszych, dbając o to, by czuły się bezpieczne, rozumiane i akceptowane.


mgr Małgorzata Zabuska
Obok Pedagogiki ukończyłam także studia z Turystyki i Rekreacji o specjalności agroturystyka oraz Turystykę przyrodniczą. Jestem również trenerem Treningu Umiejętności Społecznych. Praca z dziećmi uczy mnie cierpliwości, uważności
i doceniania codziennych, drobnych radości. Zamiłowanie do przyrody
i turystyki wykorzystuję w swojej pracy, pokazując najmłodszym świat z innej perspektywy oraz uwrażliwiając ich
na piękno natury.
Łącząc wiedzę pedagogiczną
z doświadczeniem w pracy w terenie, staram się wspierać dzieci w odkrywaniu świata, rozwijaniu ciekawości i budowaniu wrażliwości na otaczające nas środowisko.
Obok Pedagogiki ukończyłam także studia
z Turystyki i Rekreacji o specjalności agroturystyka oraz Turystykę przyrodniczą. Jestem również trenerem Treningu Umiejętności Społecznych. Praca z dziećmi uczy mnie cierpliwości, uważności
i doceniania codziennych, drobnych radości. Zamiłowanie do przyrody
i turystyki wykorzystuję w swojej pracy, pokazując najmłodszym świat z innej perspektywy oraz uwrażliwiając
ich na piękno natury.
Łącząc wiedzę pedagogiczną
z doświadczeniem w pracy w terenie, staram się wspierać dzieci w odkrywaniu świata, rozwijaniu ciekawości i budowaniu wrażliwości na otaczające nas środowisko.
Specjaliści

mgr Agnieszka Zührke- Pufhal
Oligofrenopedagog, terapeuta dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera
Oligofrenopedagog, terapeuta dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera
Oligofrenopedagog, terapeuta dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera

mgr Małgorzata Hołubowska
Psycholog
Psycholog

mgr Klaudia Wagner-Oszczepalińska
Terapeuta pedagogiczny
Terapeuta pedagogiczny

mgr Ewelina Maciaszek
Logopeda, Oligofrenopedagog
Logopeda, Oligofrenopedagog

mgr Lidia Grajkowska
Terapeuta dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera, terapeuta Integracji Sensorycznej
Terapeuta dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera, terapeuta Integracji Sensorycznej
Konsultacje
Chętnie wspieramy rodziców w codziennych wyzwaniach wychowawczych. W tej sekcji możesz umówić się na indywidualną rozmowę z psychologiem, logopedą lub wychowawcą. Konsultacje to przestrzeń do spokojnej rozmowy, zadania pytań i wspólnego szukania rozwiązań.