Wave Shape
About Banner Image
About Banner Image

Dobro Twojego dziecka jest dla nas najważniejsze.

Dobro Twojego dziecka jest dla nas najważniejsze.

Niepubliczne Przedszkole Zielona Dolina działa od 2013 roku, oferując ciepłą, bezpieczną przestrzeń do nauki i zabawy. Nasza wykwalifikowana kadra i specjaliści troszczą się o rozwój każdego dziecka, zapewniając indywidualne podejście. Realizujemy również kształcenie specjalne, zgodne z potrzebami dzieci.
Jesteśmy partnerem dla rodziców, zawsze gotowi do pomocy i konsultacji. Dzięki zaangażowaniu tworzymy rodzinną atmosferę, gdzie dzieci czują się bezpiecznie,
a rodzice – spokojni o ich rozwój.

Niepubliczne Przedszkole Zielona Dolina działa od 2013 roku, oferując ciepłą, bezpieczną przestrzeń do nauki i zabawy. Nasza wykwalifikowana kadra i specjaliści troszczą się o rozwój każdego dziecka, zapewniając indywidualne podejście. Realizujemy również kształcenie specjalne, zgodne z potrzebami dzieci.
Jesteśmy partnerem dla rodziców, zawsze gotowi do pomocy i konsultacji. Dzięki zaangażowaniu tworzymy rodzinną atmosferę, gdzie dzieci czują się bezpiecznie,
a rodzice – spokojni o ich rozwój.

About Image
About Image
About Image
About Image
About Image
About Image
About Image
About Image
About Image

+

Lat doświadczenia

+

Lat doświadczenia

+

Lat doświadczenia

%

Zadowolonych rodziców

%

Zadowolonych rodziców

%

Zadowolonych rodziców

Zatrudnionych specjalistów

Zatrudnionych specjalistów

Zatrudnionych specjalistów

🎯 Misja

W przedszkolu najważniejsze jest dziecko – jego emocje, potrzeby i godność. Tworzymy ciepłe, bezpieczne i inspirujące miejsce do wszechstronnego rozwoju. Kierujemy się wartościami Janusza Korczaka: szacunkiem, zrozumieniem i troską. Słuchamy dzieci, wspieramy ich samodzielność i budujemy relacje oparte na zaufaniu. Chcemy, by każde dziecko czuło się tu ważne i szczęśliwe.

🎯 Misja

W przedszkolu najważniejsze jest dziecko – jego emocje, potrzeby i godność. Tworzymy ciepłe, bezpieczne i inspirujące miejsce do wszechstronnego rozwoju. Kierujemy się wartościami Janusza Korczaka: szacunkiem, zrozumieniem i troską. Słuchamy dzieci, wspieramy ich samodzielność i budujemy relacje oparte na zaufaniu. Chcemy, by każde dziecko czuło się tu ważne i szczęśliwe.

🎯 Misja

W przedszkolu najważniejsze jest dziecko – jego emocje, potrzeby i godność. Tworzymy ciepłe, bezpieczne i inspirujące miejsce do wszechstronnego rozwoju. Kierujemy się wartościami Janusza Korczaka: szacunkiem, zrozumieniem i troską. Słuchamy dzieci, wspieramy ich samodzielność i budujemy relacje oparte na zaufaniu. Chcemy, by każde dziecko czuło się tu ważne i szczęśliwe.

🌱 Wizja

Wierzymy, że przedszkole to nie tylko miejsce opieki, ale ważny etap w życiu dziecka i całej rodziny. Naszą wizją jest wspólnota – dzieci, nauczycieli i rodziców – oparta na dialogu i współpracy. Zachęcamy rodziców do otwartej komunikacji i aktywnego uczestnictwa w rozwoju dziecka. Na stronie dzielimy się też wiedzą – poprzez blog i artykuły wspierające w codziennych wyzwaniach wychowawczych.

🌱 Wizja

Wierzymy, że przedszkole to nie tylko miejsce opieki, ale ważny etap w życiu dziecka i całej rodziny. Naszą wizją jest wspólnota – dzieci, nauczycieli i rodziców – oparta na dialogu i współpracy. Zachęcamy rodziców do otwartej komunikacji i aktywnego uczestnictwa w rozwoju dziecka. Na stronie dzielimy się też wiedzą – poprzez blog i artykuły wspierające w codziennych wyzwaniach wychowawczych.

🌱 Wizja

Wierzymy, że przedszkole to nie tylko miejsce opieki, ale ważny etap w życiu dziecka i całej rodziny. Naszą wizją jest wspólnota – dzieci, nauczycieli i rodziców – oparta na dialogu i współpracy. Zachęcamy rodziców do otwartej komunikacji i aktywnego uczestnictwa w rozwoju dziecka. Na stronie dzielimy się też wiedzą – poprzez blog i artykuły wspierające w codziennych wyzwaniach wychowawczych.

wartości

Nasze podstawowe wartości

Dążymy do zachowania najwyższych standardów we wszystkim, co robimy.

Feature Image
Feature Image
Feature Image

Specjalna opieka

Specjalna opieka

Zapewniamy troskliwą
i indywidualną opiekę każdemu dziecku.

Zapewniamy troskliwą
i indywidualną opiekę każdemu dziecku.

Najlepsza obsługa

Najlepsza obsługa

Zapewniamy wyjątkową obsługę
i odgrywamy kluczową rolę w wspieraniu rodziców i ich dzieci.

Zapewniamy wyjątkową obsługę
i odgrywamy kluczową rolę w wspieraniu rodziców i ich dzieci.

Feature Icon

Najlepsza jakość

Oferujemy wyjątkową edukację przedszkolną i opiekę na najwyższym poziomie.

Feature Icon

Najlepsza jakość

Oferujemy wyjątkową edukację przedszkolną i opiekę na najwyższym poziomie.

Feature Icon

Najlepsza jakość

Oferujemy wyjątkową edukację przedszkolną i opiekę na najwyższym poziomie.

Unikalna wartość

Unikalna wartość

Zapewniamy naszym przedszkolakom i ich rodzicom wyjątkową i niepowtarzalną wartość: wzajemny szacunek i akceptację.

Zapewniamy naszym klientom i ich rodzinom wyjątkową i niepowtarzalną wartość.

Nasza KADRA

Pedagodzy

Zespół naszego przedszkola to ludzie z pasją, sercem i doświadczeniem – pedagodzy, którzy każdego dnia z troską i zaangażowaniem wspierają rozwój dzieci. Wspólnie tworzymy bezpieczną, ciepłą przestrzeń, w której każde dziecko może czuć się ważne i zauważone.

Zespół Zielonej Doliny to ludzie z pasją, sercem i doświadczeniem – pedagodzy, którzy każdego dnia z troską
i zaangażowaniem wspierają rozwój dzieci. Wspólnie tworzymy bezpieczną, ciepłą przestrzeń, w której każde dziecko może czuć się ważne i zauważone.

Dyrektor

mgr Lidia Grajkowska

Bycie dyrektorem przedszkola to dla mnie nie tylko praca, ale także pasja. Każdego dnia staram się, aby było to miejsce bezpieczne, gdzie panuje ciepła i przyjazna atmosfera. W swojej pracy zawsze służę pomocą dzieciom, rodzicom

i nauczycielom.


Obok wychowania przedszkolnego ukończyłam filologię germańską oraz studia podyplomowe

z zarządzania oświatą. Wiedząc jak istotny jest ciągły rozwój zawodowy i wychodząc na przeciw potrzebom dzieci ukończyłam również studia podyplomowe z Integracji Sensorycznej oraz Diagnozę i terapię osób z autyzmem i zespołem Aspergera.

Bycie dyrektorem przedszkola to dla mnie nie tylko praca, ale także pasja. Każdego dnia staram się, aby było to miejsce bezpieczne, gdzie panuje ciepła i przyjazna atmosfera.

W swojej pracy zawsze służę pomocą dzieciom, rodzicom i nauczycielom.


Obok wychowania przedszkolnego ukończyłam filologię germańską oraz studia podyplomowe z zarządzania oświatą. Wiedząc jak istotny jest ciągły rozwój zawodowy i wychodząc na przeciw potrzebom dzieci ukończyłam również studia podyplomowe

z Integracji Sensorycznej oraz Diagnozę i terapię osób z autyzmem i zespołem Aspergera.

Bycie dyrektorem przedszkola to dla mnie nie tylko praca, ale także pasja. Każdego dnia staram się, aby było to miejsce bezpieczne, gdzie panuje ciepła i przyjazna atmosfera.

W swojej pracy zawsze służę pomocą dzieciom, rodzicom

i nauczycielom.


Obok wychowania przedszkolnego ukończyłam filologię germańską oraz studia podyplomowe z zarządzania oświatą. Wiedząc jak istotny jest ciągły rozwój zawodowy i wychodząc na przeciw potrzebom dzieci ukończyłam również studia podyplomowe z Integracji Sensorycznej oraz Diagnozę i terapię osób

z autyzmem i zespołem Aspergera.

Aleksandra Kurzajczyk-Kosecka

Ukończyłam Edukację Wczesnoszkolną

i Przedszkolną oraz Edukację Społeczno-Obywatelską.

Obecnie kontynuuję rozwój akademicki na studiach z Pracy Socjalnej.

Na co dzień staram się prowadzić zdrowy

i aktywny tryb życia, który chętnie propaguję również w pracy z dziećmi. Podczas zajęć wprowadzam elementy ruchu, uczę zdrowych nawyków i pokazuję, że dbanie o siebie może być przyjemne

i naturalne. Wierzę, że kształtowanie takich postaw od najmłodszych lat ma ogromne znaczenie dla przyszłości dzieci.

Ukończyłam Edukację Wczesnoszkolną

i Przedszkolną oraz Edukację Społeczno-Obywatelską.

Obecnie kontynuuję rozwój akademicki na studiach

z Pracy Socjalnej.

Na co dzień staram się prowadzić zdrowy

i aktywny tryb życia, który chętnie propaguję również w pracy z dziećmi. Podczas zajęć wprowadzam elementy ruchu, uczę zdrowych nawyków

i pokazuję, że dbanie o siebie może być przyjemne

i naturalne. Wierzę, że kształtowanie takich postaw od najmłodszych lat ma ogromne znaczenie dla przyszłości dzieci.

Ukończyłam Edukację Wczesnoszkolną

i Przedszkolną oraz Edukację Społeczno-Obywatelską.

Obecnie kontynuuję rozwój akademicki

na studiach z Pracy Socjalnej.

Na co dzień staram się prowadzić zdrowy

i aktywny tryb życia, który chętnie propaguję również w pracy z dziećmi. Podczas zajęć wprowadzam elementy ruchu, uczę zdrowych nawyków i pokazuję, że dbanie o siebie może być przyjemne

i naturalne. Wierzę, że kształtowanie takich postaw od najmłodszych lat ma ogromne znaczenie dla przyszłości dzieci.

mgr Klaudia Wagner-Oszczepalińska

Ukończyłam pedagogikę wczesnoszkolną

i przedszkolną oraz diagnozę i terapię pedagogiczną, dodatkowo jestem trenerem Treningu Umiejętności Społecznych. Brzmi poważnie, ale

w praktyce oznacza to, że z dziećmi tworzę codziennie pełen radości i zabawy świat,

w którym rozwój idzie w parze z uśmiechem. W mojej sali nie ma miejsca na nudę – lubię, gdy się dzieje, gdy dzieci śmieją się, odkrywają nowe rzeczy i uczą się współpracy. Najwięcej satysfakcji daje mi to, że mogę wspierać maluchy w ich drodze do samodzielności i pewności siebie.

mgr Zuzanna Nowojska

Na co dzień łączę pracę w przedszkolu

z rolą terapeuty środowiskowego,

co pozwala mi wspierać dzieci i ich rodziny także w środowisku domowym i najbliższym otoczeniu. W swojej pracy zwracam szczególną uwagę na budowanie u dzieci poczucia własnej wartości i pewności siebie oraz na wspieranie ich w odkrywaniu

i wyrażaniu emocji w atmosferze wsparcia

i zrozumienia. Jestem trenerem Treningu Umiejętności Społecznych oraz metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Dodatkowo studiuję psychologię, ponieważ chcę jeszcze lepiej rozumieć potrzeby emocjonalne i rozwojowe najmłodszych oraz skuteczniej wspierać zarówno dzieci, jak i ich rodziców. Regularnie uczestniczę w szkoleniach

z zakresu zdrowia psychicznego dzieci, stale poszerzając swoją wiedzę

i umiejętności.



Na co dzień łączę pracę

w przedszkolu

z rolą terapeuty środowiskowego,

co pozwala mi wspierać dzieci i ich rodziny także w środowisku domowym

i najbliższym otoczeniu.

W swojej pracy zwracam szczególną uwagę na budowanie u dzieci poczucia własnej wartości i pewności siebie oraz na wspieranie ich w odkrywaniu

i wyrażaniu emocji

w atmosferze wsparcia

i zrozumienia. Jestem trenerem Treningu Umiejętności Społecznych oraz metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Dodatkowo studiuję psychologię, ponieważ chcę jeszcze lepiej rozumieć potrzeby emocjonalne i rozwojowe najmłodszych oraz skuteczniej wspierać zarówno dzieci,

jak i ich rodziców. Regularnie uczestniczę w szkoleniach

z zakresu zdrowia psychicznego dzieci,

stale poszerzając swoją wiedzę i umiejętności.



Na co dzień łączę pracę w przedszkolu

z rolą terapeuty środowiskowego,

co pozwala mi wspierać dzieci i ich rodziny także w środowisku domowym i najbliższym otoczeniu. W swojej pracy zwracam szczególną uwagę na budowanie u dzieci poczucia własnej wartości i pewności siebie oraz na wspieranie ich w odkrywaniu

i wyrażaniu emocji w atmosferze wsparcia

i zrozumienia. Jestem trenerem Treningu Umiejętności Społecznych oraz metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Dodatkowo studiuję psychologię, ponieważ chcę jeszcze lepiej rozumieć potrzeby emocjonalne i rozwojowe najmłodszych oraz skuteczniej wspierać zarówno dzieci, jak i ich rodziców.

Regularnie uczestniczę w szkoleniach

z zakresu zdrowia psychicznego dzieci,

stale poszerzając swoją wiedzę

i umiejętności.



mgr Wiktoria Żołędziowska

Pracę w przedszkolu łączę z kreatywną pracą w Internecie. Ukończyłam  pedagogikę wczesnoszkolną

i przedszkolną oraz komunikację wizerunkową i marketing internetowy, dzięki czemu prowadzę przedszkolne social media i rozwijam także inne projekty online. Jestem również trenerem Treningu Umiejętności Społecznych. W codziennej pracy chętnie korzystam z narzędzi multimedialnych i interaktywnych. Najbardziej cenię w dzieciach ich naturalną szczerość – zarówno w słowach,

jak i w emocjach. Szczególną wagę przykładam do rozwoju emocjonalnego najmłodszych, dbając o to, by czuły się bezpieczne, rozumiane i akceptowane.

Pracę w przedszkolu łączę z kreatywną pracą w Internecie. Ukończyłam  pedagogikę wczesnoszkolną

i przedszkolną oraz komunikację wizerunkową

i marketing internetowy, dzięki czemu prowadzę przedszkolne social media

i rozwijam także inne projekty online. Jestem również trenerem Treningu Umiejętności Społecznych. W codziennej pracy chętnie korzystam z narzędzi multimedialnych

i interaktywnych. Najbardziej cenię w dzieciach ich naturalną szczerość – zarówno w słowach,

jak i w emocjach. Szczególną wagę przykładam do rozwoju emocjonalnego najmłodszych, dbając o to, by czuły się bezpieczne, rozumiane i akceptowane.

mgr Małgorzata Zabuska

Obok Pedagogiki ukończyłam także studia z Turystyki i Rekreacji o specjalności agroturystyka oraz Turystykę przyrodniczą. Jestem również trenerem Treningu Umiejętności Społecznych. Praca z dziećmi uczy mnie cierpliwości, uważności

i doceniania codziennych, drobnych radości. Zamiłowanie do przyrody

i turystyki wykorzystuję w swojej pracy, pokazując najmłodszym świat z innej perspektywy oraz uwrażliwiając ich

na piękno natury.

Łącząc wiedzę pedagogiczną

z doświadczeniem w pracy w terenie, staram się wspierać dzieci w odkrywaniu świata, rozwijaniu ciekawości i budowaniu wrażliwości na otaczające nas środowisko.

Obok Pedagogiki ukończyłam także studia

z Turystyki i Rekreacji o specjalności agroturystyka oraz Turystykę przyrodniczą. Jestem również trenerem Treningu Umiejętności Społecznych. Praca z dziećmi uczy mnie cierpliwości, uważności

i doceniania codziennych, drobnych radości. Zamiłowanie do przyrody

i turystyki wykorzystuję w swojej pracy, pokazując najmłodszym świat z innej perspektywy oraz uwrażliwiając

ich na piękno natury.

Łącząc wiedzę pedagogiczną

z doświadczeniem w pracy w terenie, staram się wspierać dzieci w odkrywaniu świata, rozwijaniu ciekawości i budowaniu wrażliwości na otaczające nas środowisko.

Specjaliści

mgr Agnieszka Zührke- Pufhal

Oligofrenopedagog, terapeuta dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera

Oligofrenopedagog, terapeuta dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera

Oligofrenopedagog, terapeuta dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera

mgr Małgorzata Hołubowska

Psycholog

Psycholog

mgr Klaudia Wagner-Oszczepalińska

Terapeuta pedagogiczny

Terapeuta pedagogiczny

mgr Ewelina Maciaszek

Logopeda, Oligofrenopedagog

Logopeda, Oligofrenopedagog

mgr Lidia Grajkowska

Terapeuta dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera, terapeuta Integracji Sensorycznej

Terapeuta dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera, terapeuta Integracji Sensorycznej

Konsultacje

Chętnie wspieramy rodziców w codziennych wyzwaniach wychowawczych. W tej sekcji możesz umówić się na indywidualną rozmowę z psychologiem, logopedą lub wychowawcą. Konsultacje to przestrzeń do spokojnej rozmowy, zadania pytań i wspólnego szukania rozwiązań.